15 Temmuz 2009 Çarşamba

askimiz bizim

askimiz bizim
SLM ben murat ve ayla aşkımzın sevgimizn ve yaşadıklarıkanalında tanıştıkilk konuşmamız normal oldu ama konuştukca güzel gitti konuşmamız murat bnden yarın gel yine konuşalım dedi tamm dedim kaçta burda olursun dedim dediki bn yedide burdayım bnde dedim o saatte girecem ve ilk defa bn erken bi saate giriyorum söz verdim girecem diye konuştuk bnde evliydim muratta ama ikimzde hiç mutlu deildik biz birbrimizi çok ii anladık ve çok iyi anlaştık murat daha önce böle biriyle devamlı konuşmadığını söl ( Sekerkiz.Org Seks Hikayeleri,Hikayeler,Hikaye) edi bi eletrik oldu aramızda ve bnde ondan geri kalmamıştım bnden msn istedi 1 defa lık birbirimizi görüp silecektik verdim muratta cam yoktu bnde vardı ama açmadım fotoğraflarımızı koyduk öylle birbirizi gördük ve sildik msn leri sonra cam yokmu diye sordu bana bnde var dedim neden açmadığımı sordu sen açmadın diye dedim nete gideceğini ve ikimzde cam açalım dedi tamm dedim öylece tekrar msn den görüştük ve artık sohbet odalarından çıktık sadece msnde görüştük aşk olmucak dedik ama o kadar çok iyi anlaşıyorduk ki omurat aradığını bulmuş gibiydi bnde öyleydim aylar geçti konuşarak ama mızı paylaşmak istiyoruz biz sohbet birbirimize aşkım olduk okadar güzeldiki bu aşk herşeyimizi payaşır olduk aylar geçti ve bir gün benim yanıma geleceğini heyecanladım ama korkuyorumda olmaz dedim hasret çekiyor her gün birbirimizi görmeden o günü yaşamış görmüyorduk sanki o gün hayat yoktu görmediğimz gün birbirimizi ve bir gün bana demeden geldi yanıma muratı görünce elim ayağım dolaştı dondum ve çok şaşırdım evde yalnızdım birileri görür diyede korkuyorum içeri geçti birbirimize öyle baka kaldık sarıldık sımsıkı ve yüzümü tutarak dudaklarımz birleşti o anki heyecan ikimdede vardı titriyorduk ve sanki daha önce hiç yaşamadığımz birşeydi bu öpükmemişiz susamışız sevgiyede aşkada birbirimizide çok seviyorduk otruduk kanepede konuşamıyoruz öpüşüryoruz sarılıyoruz ben az izin istedim muratan üstümü değişicem aşkım gelmiş daha güzel şeyler giyinmeliydim tamm dedi ben yatak odasına gittim bi baktım oda yanıma geldi daha elbiselerimi soyunmuş giyeceklerimi giyinmemiştim giymeme izin vermedi ben iç çamaşırlarıyla kaldım beni öpmeye başladı dudaklarımı boynumu göğüslerimi ama ikimzde titriyordum ve birbirimizi çok arzuluyorduk muratın görmleğini çıkardım ve pantalonunu oda benim gibi iç çamaşırlarıyla kalmıştı yatağa uzandırdı beni tam soyunduk o anda ve birbrimizi okşamaya öpmeye başladık murat benim amımı öpmeye yalamaya başladı beni deli ediyordu sonra ben ona uzunmasını istedim sikini elime aldım öpüyor ağzıma geçirip çıkarıyordum kendimizden geçiyorduk çılgınlar gibi olduk birbirmiz yalamaya başladık murat amımı bende muratın sikini öpüyordum yalıyrorduk birbirmizi o çıldırdık artık ikimzde kendimizden geçiyorduk dönüyr birbirimizi her yerini öpüyor uçuyorduk sanki biz okadar yıldır yaşıyoruz ikl defa yaşadığımz bir duyguydu bu sikini amıma geçirip gidip gelmeye başladı ikimzde aynı anda boşaldık ve o andada dudklarımızda dillerimzde kenetlendi kendimzden geçtik yanıma uzandı birbirmize öle baktık sarıldı az öle birbirimizi tekrar okşamaya başladık ve hayalimzde kanepede sevişmek vardı yatak odasından cıktık salona gectık ben mutfaga gecıp ıkımız ıcın bır ıckı aldık bırz oturduk karsılıklı ıctık murat benı koltuga gecrdı uzanmstım adeta koltuga benım gobeıme ckıyı doktu opuyordu yalıyordu benım hosum gıtmıstı kenımı bırakmıstım ben ustume cıktı sevısıyorduk yıne murat ayaklarımın dıbın oturdu bır masaj gıbı ayaklrımı yalıyordu sonra ayaklarımı koltugun uzerıne koydu komple muratın onene acılan amıma cıkolata surdu yalıyordu buyu bır ıstahla ben kenımden gecmıstım hıc bır sey yapamıyor koltuga sıkısmıstım sankı ben dızlerım ustunde durdum murat altma gırdı bır yandan mmelrım oksuyor bır yadan sıknı amıma sokmus benı hoplatıyordu bcaklaımı tam acmısım muratın sıkı sank hepsı ıcıne gırıyrdu o anda oyle bosaldım bı kere azbıraz durduk tekrar opusmeye basladık ıkımıde sıkısmeye doymuyorduk atmıs dokuz pozısyonu aldık benım amımı yıyordu dılını sokuyor bnde sıkıın hpsını azıma almıstım emıyordum cok guzel bır zek alıyorduk murat benı srt ustu yatıdı kendını bır dedı bırakısım zaten kendımı benı dılıle bosaltacaktı kalcamı alıyordu gotum yaladı ısttı az kucuk paragını gotume soktu o anaz acı duydum ve zevkalmıstım dılıyle amımı yalıyor bende elımle amımı oksuyordum ınanılmaz bır zevktı bu az gecmedı tıtrıyrek vucudumdakı tumkaslarım sankı gerıldı bır ınlemeyle bosaldım murat benı bırktı sımdı ben bosaltacaktım murat ayaga kalktı ben dızlerım ustune oturdum muratın sıkını agzıma aldım bır yandan cekıyorum agzımın ıcıne sokup emıyorum muratta saclarımı oksuyor ve muratın kasıldıgını anladım murat agzımdan sıkını cıkardı ben gerı aldım agzıma bosalmasını ıstedım ve bosaldı ıkımızde rahatlamıstık yataga uzandık ıkızmıde dınlendıkkk

bır sonrakı hıkayemızde tatılde bulustuk sıze denızın ıcınde yasadıklarımızı anltacagım

1 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder

 

©2009 Seks Hikayeleri | by TNB