19 Temmuz 2009 Pazar

Bakire Sikme Hikayesi

merb arkadaşlar ben kadır hikayem tammamen gerçektir bi erkeğin başından geçeeck çok güzel duygular.. benim bi kuzenım var maryem 19 yasında benımle yasıt üviverstede okuyor samsunda aslında biz giresunluyuz ama istanbulda oturuyoruz nese yasın giresuna tatile gideriz kuzenım meryem de daha önce köye hiç gitmedi istnbulda konuştuk bi ara beraber gidelim dedik okeyledi ben samsundan onu alıp giresuna gitcektik nese beklesnen gün geldi samsuna gittim kuzenımı anldım giresuna geçtik giresunda biizden sadece annmle babam kalır onlarda yaylada oldukları için köydeki ev boş olur genelde kuzenımle eve geldık evde kımse yok tu yol yorgunu dinlendik uyuduk biraz gece uyandım uykum kaçtı bakatım meryemde uyandı kalktık bişeler atıştırdık cafe içtik ama içimde tilki dönmeye başlamıştı meryem 1 75 boylarında normal kilolu çokta güzel olmasada malı yerinde bi kızdır nese muhabbet edrken onunda bnim gbi düşünecegi geldi içimden meryemlede ole samımı deilizdir amcamın üvey kısıdır çokta tanışmayız birasdaha yanastım sokuldum sıcak davranıdum el şakaları falan derken dikkatlıce gözlerine baktım utandı kafasını çevirdi tekrar bakınca tammdır deım yapıştım dudaklarına önce tepkı verdi napıosun falan ama sonra ikna ettmı sesini çıkarmadı yada çıkaramadı öpüşmeye başladık amakarşılık vermıodu sadece ben kudurmuşcasına dudaklarını emiyoudm sonra yavaşca boynunu öpmeye başladım üstünüde çıkarıodum bu arada meryemde karşılık vermeye başladı sacımı okşuodu ustten tişötrunu tekseferde çıkardım sütyenınıde çözdüm memeleri çok güzeldi ve önumdeydı bu mükemmel bişey bend eüstümü çıkardım ve meryemın pantolonunu indirdim kırmızı iç çamaşırı da çok sexsiydi bacaklarını yalamaya başladım yavaşaca süzüyorum onu sonra iç çamaşırını çıkardım bacak arasını yalamaya başladım meryemın nefes alışı değişmişti artık oda istiyodu göbek deliğini yalayarak memelerıne yapıştım ısırark yalıyodum meryem kuduruyoru bacaklarıın arası çoktan ıslanmıştı amından gelen o sıvıyı yalıyıp yutuyodum ve sonunda dayanamadım çıkardım benımkını ağzına yanaştırdım çekingen davranıodu meryem gözelrini kapa dedım kapadı verdım ağzına çok hafifce yalıyodu ama boşalmak üzereydım çıkardım arkadına yanastım amından sıkaemesdim sonuçta kuzenım bir iki denemye kaltım girmedi sonra tükürükleidm zorla sokmaya bşaladım içim çok hoş oluyodu ama meryem çok acı cekiodu çıkar baylacm dedı çıkarttım çok acı dedı ne olur yapma yapmmlasım dedim merymmm kuduruyorum sana ağzıma alıyım yapma dedi olmaas dedim tekrar bu sefer oleyse önden yap dedi biraz ırın kırın yaptım ama aslında bende istiyodum sikimi amının üstüne dayadım fırcaçekıodum meryeem iice kendınden geçti iniltileri değişti dudaklarına doğru eğildim üst dudağını emerken geçırıdım meryem lkilerk bi çığlı kattı ama bnım aldığım zevk anlatılmaz yavaşca gidip gelmeye başladım meryem mın acısı zevke dönüşüodu bense üstünde uçuyordum boşalmak üzereydım kendım zor tutuyodum meryem de tam o sırada titireyerk boşaldı onun boşalmasıyla dayanamadım içine boşaldım yavaşca yığıldım üstüne kaldım sıkımı çıkarmmak hiç istemıodum meryeme aşk lafları ediodum oda bendne farksızdı o gece sabaha kadar seviştik banımkı kalktıkçada geçirdim yanılmıosam 4 5 posta attım ona sabah kalaktığıızda ayakdaduracak halimniz yok tu meryem bir hafta kaldı bizde bir hafta botunca köyde kaldık her gece sabahlara kadar seviştik sonra bi kaç kez istanbulda yanına gittim samsuna kuzenım ama napım çok tatlı çok güzel sevişior ...

1 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder

 

©2009 Seks Hikayeleri | by TNB