19 Temmuz 2009 Pazar

Götten Sikiş izle

merhablar adım ali 19 yaşındayım bundan 1 sen önceydi memlekete ziyarete gitmiştik teyzemlerde kalıyorduk o gün annem ve diğerleri dedelere ziyarete gideceklerini ve daha başka yerleride gezeceklerini söylediler teyzem ise kendısının rahatsız oldunu gelemiceni söledi teyzem cok çekici kalçaları dolgu birisidir ve benim aklıma hemen bi cinlik geldi ben onlarla gelmicemi arklara gitcemi söyledim neyse onlar gitti teyzem de bana sen gitmiyormusun diye sordu
bende hayır gitmicem seni içn kaldım teyzecim teyzem ise neden benim için kaldın ... çünkü seni istiyorum teyze inannılma güzel vucudun var onu istiyorum dedim ve hemen yapıştım dudaklarına... önce biraz itiraz etti baktı olacak gibi değil ve teslim oldu oncelıkle tişörtünü indirdim ve iri memelerini yalamaya somurmaya başladım oradan da bal kutusuna yani amına imerek yalamaya başladım inliyordu ve bana yeter artıq sokacaksan sok istiyorum hadi sokkk diye bağırıyordu benimde dayanacak gücüm kalmadı ve sonuda soktumo koca amına git gele başladım ben soktukca o evet evet hade daha hızlı diyodu ben boşalıyorum dedım oda bana içime boşal kocacım hade boşal istiyoırum hade diyordu bende günah gitti dedim ve boşaldım

ve ona ya hamile kalırsan diye sordumda bana merak etme ben hallederim dedi o gun onu hem amından hemde götünden baya bi siktim akşam götünü üstüne oturamıyodu ve her defasında bana bakıp gülümsüyordu artıq eve donene kadar onunla sikişiyorduk hamiile kalmadı nasıl diye sordum daha öncesinden korundunu söyledi ve bende rahatladım iyi sexler herkese

1 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder

 

©2009 Seks Hikayeleri | by TNB