11 Temmuz 2009 Cumartesi

Seda ablayla bikinileri denerken

Merhaba, benim adim seyda. Bekar bir genc kizim, hic bir erkekle opusmenin otesinde bir cinsel iliskim olmadi bugune kadar. Ama gectigimiz ay benden 10 yas buyuk bir bayanla, Seda abla ile iliski yasamaya basladik. Bu hikaye nasil basladi size anlatmak istiyorum.

Henuz 17 yasindaydim, ve kendim disinda ciplak insan bile gormemistim. Kendimi guzel buluyordum. Ince uzun boyluyum ve bacaklarim ve goguslerim hosuma gidiyordu. Ayrica erkek arkadasim tam bir ayak fetisisti ve ay ( Sekerkiz.Org Seks Hikayeleri,Hikayeler,Hikaye) aklarimi cok seviyor, ben de onun sayesinde ayaklarimin guzelligini farkettim, bilmiyorum butun erkekler boylemi.

Aslinda boyle bir sey yasayacagim hic aklima gelmezdi. Lise bitmis, universiteyi kazanamamistim. Gunduzleri bos vakitlerde sik sik apartman komsumuz Seda ablaya giderdim. Esi evde olmadigindan rahat rahat kadin kadina oturup konusurduk. O cok rahat biriydi. Bazen ben gittigimde banyodan yeni cikmis olmasina ragmen kapiyi acardi. Benim yanimda bornozunu cikarip camasirlarini falan giyerdi. Hatta bazen ustsuz sekilde otururdu benim yanimda. Ben de biraz garip hissederdim. Ara sira bu duruma maruz kalmama ragmen tam olarak utanmam sikilmam gecmedi bu konuda. Bazen bana sen de soyun kiz rahat edersin derdi, ben de utanip sacmalama seda abla falan deyip gecistirirdim.

Bir yaz gunu yine ondayim, bana heyecanla yeni aldigi bikinileri getirdi, bak bunlari begendin mi diye sordu. Cok guzel gule gule giy dedim. Bir tanesini sana hediye edecem hadi dene uzerinde goreyim dedi. Tamam dedim hosuma gitti, ben banyoya gidip degiseyim dedim. Yok burada degis ne olacak dedi. Ben tek parca elbisemi cikardim. Uzerimde sutyen ve kilodum varken bikiniyi giymeye basladim. Seda abla kizdi bana, ya seyda cikar sunlari da uzerinden ciplak goreyim seni hadi dedi. Ben kipkirmizi olmustum. Birinin yaninda cirilciplak soyunma fikri kalbimin kut kut atmasina sebep oldu. Ama soyunmak da istiyordum icimden bir sey itiyordu beni. Diger taraftan utaniyordum fazlasiyla. Onun onunde kilodumu nasil cikaracaktim, vajinami tras bile etmemistim 1 aydir.

Neyse sonra bir anda cikardim herseyi ve utanarak mayoyu denedim. Sonra onu cikarip bir baskasini denedim falan. Derken seda abla "kiz vucudun cok guzel. su killari da kessen iyi olacak" demez mi, iyice utandim. Sonra beni yeniden soydu ve elinde bir tiras bicagi yanima geldi. Gel senin su amini ben bir guzel tiras edeyim dedi. Ben olur mu abla falan derken oturttu beni, bacaklarimi kaldirdi havaya. Amim apacik karsisindaydi. Ellerini amima dokundururken kipkirmizi oldum, kalbim yerinden firlayacakti. Bir taraftan tiras ediyor, bir taraftan da elini amimin en hassas yerlerine dokunduruyor, deligine hafif hafif degdiriyordu.

Yumusak elleriyle beni bir guzel tiras ettikten sonra, kendi de soyundu ve banyoya girdik beraber yikandik. Butun vucudumu elleriyle sabunladi, ben de onu sabunladim. Dakikalarca banyoda birbirmize masaj yaparak yikandik. Banyoda da organimi ve kalcalarimi, arka deligimi oksayip duruyordu. Zevkten kalbim duracakti. Ben de onun goguslerini ve kalcalarini oksuyordum.

Sonra ciktik dustan ve yatak odasina gectik. Bir guzel kurulandiktan sonra hadi ben giyineyim artik dedim. Seda abla, yoo olmaz seni boyle ciplak bulmusken birakmam demez mi .. Beni yataga yatirdi, kendi de yanima yatti. Sonra bana bir sarildi, dudaklarimdan opmeye basladi. Ben de dayanamadim ona karsilik vermeye basladim iyice. Resmen sevismeye baslamistik yatakta. Beni ters cevirip domaltti ve arka deligimi yalamaya basladi istahla. Abla pistir yapma falan dememe ragmen yapismisti deligime. Gotumun boyle yalanmasi beni de iyice bastan cikartti.

Kocaman bir takma yarrak cikardi sonra cekmeceden. Popomun deliginin etrafinda gezdirmeye basladi. Zaten diliyle sirilsiklam olmus deligimde kayiyordu koca alet. Sonra yavasca icime icime sokmaya basladi. Cok buyuk haz aliyordum. Bir taraftan aleti sokuyor, bir taraftan cikarip kendi agzina sokuyordu. Benim butun icimin tadina bakiyordu adeta. Bu fikir beni iyice azdirdi.

Bir kadinin onunde cirilciplak olarak domalmis duruyordum. Deligimde yabanci bir nesne, ve seda ablanin dili geziyordu. Elleriyle de klitorisimi surekli uyariyordu. Dayanamayacaktim daha fazla ve bugune kadar yasadigim en uzun sureli ve guzel orgazmini yasadim o anda. Seda abla da cok mutlu oldu ve bir taraftan benim orgazm olmus gotumun deligini emmeye devam ederken, kendi eliylede kendini uyarmaya basladi ve o da geldi.

Sonra yatakta 15-20 dakka birbirimize sarilarak ve yumusak opucukler konudurarak kalakaldik.

Iste seda ablayla benim cinsel iliskim boyle basladi. Bundan sonrada seda abla sik sik beni tabiri caizse sikti. Simdi ders calisiyorum, baska bir sehirde universiteyi kazanip yurtta kalmak istiyorum. Bilin bakalim orada ne yapacam :)

Basimdan gecen bu olay sizi etkiledi mi bilmek istiyorum. Onun icin bana yazabilmeniz icin bir mail adresi veriyorum. zamanlaolur**********

1 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder

 

©2009 Seks Hikayeleri | by TNB