19 Temmuz 2009 Pazar

SEVGİYİ KENDİ EVİNDE SİKTİM-1-

Sevgi o gün beni iş yerimi aradı benimle dertleşmek istediğini söyledi.Bende akşam müsait olduğumu ve eve gelebilceğimi söyledim.
O gün akşam olmak bilmedi çünkü akşam sevgiyi sikecektim.Bu düşünce beni hıslandırıyordu. ve sabırsızlanıyordum.
Akşam oldu ve ben sevginin yanına gittim.Sevginin üstünde mini etek siyah çorap dar bir badi vardı.Resmen beni kıyafetıyle sik diyordu.
beraber salona geçtik yemekten önce sevgi birer içki içelim dedi bende kabul ettim.Gözlerimi sevginin bacaklarından göğüslerinden ve kısacası vücüdunun her yeri muhteşemdi.Ben bu duruma daha fazla dayanamadım ve sevginin dudaklarına yapıştım.Dudakalrından emercesine öpüyordum kalçalarını okşuyordum ellerimle kulağana seni ske doyuracam aşkım diyordum oda bana kocam beni böyle yapmıyor sik beni fatih diye söylüyordu.Sevgi dedim önce götündeen sikicem dedim götün çok güzel gözküyor dedim.O götünü param parça edicem dedim.Sevgiden et fatihim diordu.Sevgiyle beraber birbirimizi soymaya başladık.Her ikimizde çırıl çıplak kalmıştık.sevgiyi salondan kucakladığım gibi yatak odasına götürdüm.Sevgiyi yatağa yatırdım ve başladım kulak memlerini dudaklarını öptüm.Bir diğer tarfatan ellerimle her yerini okşuyordum.
Sıra Sevginin güğüslerine gelmişti enz 15 dakika falan göğüslerini okşadım yaladım veöptüm.Daha sonra sevginin mis gibi kokan ve traş yapılmamış amını yalamaya başladım.Sevginin amı zevkten ıslanmıştı.Amını yaldıkça yalıyordum dilimi amına sokuyordum.Sevgi ahahahhahah diye inlemeye başladı.Amacım sevgiyi daha çok inletmekti.ve bunuda yaptım.Sevigiyi önce götünden sikeceğim için götünü yaladım.İki parmağı göt deliğine sokup skoup çıkartordum.Göt deliğini genişletiyordum.Daha sonra ben yatağa uzandım sevgi benim sikimi ağzına aldı.Sikimi çok güzel yalıyordu yaladıkça sikim dahada büyüyordu.Sevgi taşakalrımı bile yalıyordu.Beni bitiriyordu.sevgi yaladığım yeter artık sikini götümde istiyorumdedi ve bende sevginin götüne yavaş yavaş sokmaya başladım.Sevgi canımı yakma diye söyleniyordu ama ben sikimi soktukça sokuyordum birden hızlıca yüklendim ve sevgi çığlık attı ama sikimi götüne soktum götünün içinde gidp geliyordum.Sevgi ahahahahahohohohohoh erkeğim benim kocam sensin benim doyur beni sike fatih doyur aşkım sik götümü fatih sevginin götüne yüklendikçe yükleniyordum kalçalarıma şamarlar atıyordum sevgi daha çok inliyordu. bundan sonrası daha sonra anlatıcam

1 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder

 

©2009 Seks Hikayeleri | by TNB