19 Temmuz 2009 Pazar

Sikiş Hikayesi

slm herkese adım kerem 24 yasındayım basımdan gecen bi olayı anlatım sizlere birgün tlf cevapsız cagrı geldii aradım baya güzel sesli bi bayandı aa yanlişlık oldu pardon dedii kapatdıkk ben dururmuyumm hemen bi msj ayarladım hatunu oda 24 dulmuss yaklasık 3.4 ay konusdukk o izmirdee ben istda tlf birbirimi tatmin etmeye kadr geldi iş artık geldiyoduu ben dayanamıyodum artıkk atladımm izmire otobüsde türlü hayaller kurarak tabii geldimm izmire otogarda karsıladıı benii yemek yedikk napalım derkenn otele gidelimm dedikk 2 ayrı oda tutdumm malumm bilmiyorumm oaralarıı ne tepkii verirlerr öce kız girdii sonra ben baska odaya gidergibii yapıp onun odaya girdimm vee olan olduu kapıyı acar acmazz saldırdımm dudaklarına öle bii yapisdımmkii bırakmadımm atdımm yataga birtarafdan dudaklarınıı öperkeenn öbür tarafdan amını mıncıklıyodumm sulanmışdıı göğüslerinee indimm ala bildim kadarını aldımm agzımaa altımdaa inliyoduu artıkk sokk diyee yalvarıyooduu sokarmıyımm hemenn amınaa indimm o sulanmıs amcını aldımmm agzımaa oturdumm üstümee amını emiyodumm dayanamayıp altıma aldımm artıkk ve benim koca oğlanii amına yavascaa sokdumm daracıkdıı amı yavas dedikcee benn sertcee gömüyodumm koca yaramı cok kalınn canımm yanıyoo dedindee dahada sehvetlendimm iycee sokmayaa basadımm dibinee kadar hadii boşal artıkk diyoduu vee o andaa bosaldımm artıkk götünüü istiyorumm dedimdee yok cok kalınn olmazz diyoduu ama ikna etdimm içerdenn sabunu köpürtdümm götünee sürdümm yavascaa sokdumm daha sokma acıyoo diyodu altımdaa dururmuyumm sokdumm bagırttıra bagırttıra gidip geldikcee oda zevk almaya basladııı 2mizdee bosaldıkk ordaa beni ekleyinn nerde olursanız olunn gelip sikerimm

1 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder

 

©2009 Seks Hikayeleri | by TNB