15 Temmuz 2009 Çarşamba

Tuvalette Baskin

Öncelikle hikayem tamamen gerçek. bbnu belirtmek istiorm. Hmn geçeym bn ve sevgi bi bardaydık. Bn tuvalete gitmk için izin istdm. İçeri girdm bir de ne göreym iki karı acaip sikişio. Biri lavaboya oturmuş dieri onun amını ordn avuçluo,parmaklıo ve musluktn akan suyu heryere sıçratıodu. Bn şok geçirdim. Ama görür görmz tahrik olmştm. Nezmndır kızlarla bi ilişkiye girmk istiodum. Bnde size katılcm ddim. Kızlardn biri hayhay dedi bizde aramıza birini istioduk ddi. Hemen soyundum. Lavobada oturan kı ( Sekerkiz.Org Seks Hikayeleri,Hikayeler,Hikaye) z amıyla oynamaya başladı ve bn soyunurken memelerimi mıncıklıodu. Dieri bi çantayı karıştırıodu. Bi daha baktığımda elinde beldn bağlamalı vib.i tutmuş bağlıodu beline. Lavobadakine cnm bn şunu birz ısındırayım ddi snde şunu kap tatmin et kendini dedi ve çantadan bi vip. daha çıkardı. Dieri hay hay diyip onayladı ve vib.i amına sokup çıkardı. Dieri bni yere yatırdı ve dirk amıma girişti. Sokuo çıkarıo ama bni tam tatmin etmiodu. Snra lavobadaki kalktı ve ağzıma oturdu. Delirmiş gibiydm. Bi amı yalıodm ve bnazevk verme başladı. Dieri ise amıma daha çok sert gitgeller yapıodu. Napıodum bn böle? Kızın amını parrmaklamaya başladım. Ve kız boşaldı. Ama bnde hala tık yoktu. Tmm bn snn işini görürüm ddi orospu ve amımdan çıktı. Çantayı karıştır ve bna soktuğunda çok çok daha büyük bi vib. çıkardı. İşte ozmn korkmuştm. Domalttı ve aniden amıma sokuverdi kaltak. Dierise popoma dier vib.le girip çıkıodu. Çıldırcktm. Buseferki cidden acıyordu. Götmdeki vibi bırktı ve dierinin yanına gitti. Ortadaki kız hem büyük yarrakla bnm amıma girip çıkıyor hemde dier kızın amını parmaklıordu. Müthiş bir zevk alıodum. Snra kalktm ve belindeki vibin üzerinde oturdum.Onun üzerinde gidip geliodum. O ise dier kızın amını delirmiş gibi parmaklıodu. Bn zevke öle yoğunlaşmıştımki çıkan sesleri umursamıodum bile. Ve sevgi kapıyı pat die açtı. Nasıl utandım anlatamam. Nutku tutuldu kızın bembeyaz oldu ve snra kahkahalara boğuldu bi anlam veremedim. Dier kızlarda mal mal bakıodu. Anlamıştm snn lez olduğunu ddi ve üzerinde elbisenin fermuarını açıp amı parmaklanan kızın üzerine oturuverdi. Ne şok ama? Deli gibi sevişiyorduk. Biri bnm amımda gidip gelior koca yarrakla bni bağırtıordu hem dier kızın amını parmaklıordu o kızında ağzına sevgi oturmuş yalıor, sevgide inim inim inliordu. Saatlerce seviştik. Hem tutkuluydu hemde şevkatli. Gece 1 gibi olmuştm sevgiyle bn toparlanmaya başladık. Kızlardn biri göğsümü okşamaya başladı ve üzerime giydim gömleiğin içine bi kart koydu. Ordn çıktığımızda karta baktm. Bildiğim bir genel evin adresi vardı. O an anladımki bu kızlar fahişeydi. Kendimden utanıodum ve sevgiylede pek konuşamadım. Tıllar snra dara düştm ve avcaip paraya ihtiyacım vardı. Bu genel eve gittm o kızları buldm ve birkçkere işe giderek para kazandm. O günü asla unutamadım. İlk kez lez bi ilişkiye girmiştm ama erkeklern bni tatmin ettiğini anladım. Sevgiylede kısa süre snra yollarımız ayrıldı. Annesi öldü ve ankaraya krrdeşinin ynna taşndı.

1 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder

 

©2009 Seks Hikayeleri | by TNB