11 Temmuz 2009 Cumartesi

aklimi basimdan aldi

merhabalar ben yurt disinda yasiyorum adim kaan yasim 30 gida uzerine bir isyerim var isyerime gelen bir italyan kadin var mukemmel bir guzellikte bir kadin ondan cok hoslaniyordum onu goren herkes kadin erkek mutlaka bakar kivircik saclari yesil gozleri o dar elbiselerine sigmayan gogusleri turk isi cullop gibi kalcalar ona bakan her erkek onu sikmeyi hayal eder ki bende ediyordum isyerime her geldiginde elim ayagim titriyordu konusurken zorlaniyordum gozlerine her baktigimda adeta benim o ( Sekerkiz.Org Seks Hikayeleri,Hikayeler,Hikaye) lmalisin diyordum ama bunun disinda birsey olmuyordu haftalar boyle gecti bir gun yuzmek icin gittigimiz bir havuzda gordum onu kirmizi bir bikini giymisti vucudu muhtesemdi iste o an orda karar verdim onunla mutlaka sevismeliyim diye beni gordu ve yanima geldi biraz konustuk orda ona ondan cok hoslandigimi ve birlikte olmak istedigimi soyledim fakat bir iliskisinin oldugunu soyledi sasirmistim cunku oda birseyler hissediyor diye dusun mustum ordan ayrildim bunu uzerinden tam uc ay gecti bir hafta sonu bir irlanda barina icmeye gitmistim arkadaslarimla takiliyorduk biri arkamdan gelip ellerinle gozlerimi kapadi ne oluyor derken yuzumu dondugumde o karsimdaydi sen napiyorsun burda dedim oda bir arkadasinin dogum gunu oldugunu buraya eglenmeye geldiklerini soyledi ona birseyler ismarladim ve konusmaya basladik yine cok hos gorunuyordu telefon numarasini istedim vermedi sen ver numarini dedi bende verdim dedim belki bu aksam patlatirim gece guzel gecer diye dusundum cunku kafasi guzel olmustu artik arkadaslari gidiyoruz dediler oda onlarla gitti ben yine husran ordan ayrildik baska bir yerde arkadaslarla takiliyorduk tel caldi cevap verdim arayan oydu ne yaptigimi sordu bende iciyorum dedim oda istersen bana gel dedi ok dedim heyecanla atladim arabaya koyuldum yola evine geldim karsimdaydi iceri girer girmez dudaklarina yapistim onu deli gibi opuyordum oda ayni sekilde karsilik veriyordu yeni dus almis cok guzel kokuyordu uzerinde ki tisortu cikardim goguslerini yalamaya basladim hemen yatak odasina gectik kilodunu da cikardim ciplak bir sekilde altimda duruyordu bnede soyundum amcigini yalamaya basladim deliriyordu aylardir hasta oldugum kadin artik benim olmak uzereydi onu icin ona doymaliyidim her yerini yaliyordum sirt ustu yataga uzandim oda tersten uzerime cikti sikimi bir agzina almasi varki dudaklari tassaklarima degiyordu bende onun amini ve gotunu yaliyordum sikimi yalarken goguslerinin vucuduma degmesi beni delirtiyordu amini isircasina yaliyordum bosalacagini soyledi beraber gelelim dedim seslerimiz degistikce bosalacagimizi anladik sikimi agzindan cikaracak sandim ama o bosalirken sikimi dahada istekli yaliyordu bende agzina bosalmaya basladim hayatimdaki bir ilki de boylelikle yasamis oldum muhtesemdi bir sure sonra devam etmeye basladik yine amini yalaya basladim ve yanan amciginin icine girdim her pozisyonda sikiyordum bosalmamak icin arada sikimi cikarip yine amini yaliyordum onu domaltip ardan amina girmeye basladim onu bu sekilde sikerken bas parmagimi gotunun deligine surtmeye basladim bir tepki gostermedi yavasca parmagimi gotunun deligine sokmaya basladim gotunu parmagimi sokarak amina bosaldim cunku gotune girseydim hemen bosalacaktim wc gittim doner donmez yine sevismeye basladik sikimi agzina almasiyla tas gibi olmustu sikimi agzina sonuna kadar sokuyordu 3.posta artik rahattim cunku hemen bosalmazdim onu yan cevirip kalcalarini kendime dogru cektim gotu onumdeydi sikimin etrafi onu tukuruguyle doluydu gotune girmeye basladim kucuk bir inleme hepsini icine soktum okadar rahat girip cikiyorduki bir kac dakika boyle sikistik sonra sirti donuk uzerime cikti sikimin gotunun deligine girip cikmasini seyretmek beni cok tahrik etti ve bu sekilde gotune bosaldim sonra iceri gidip sigara ictim icimde aylarca hayalini kurdugum kadinin benim olmasinin verdigi bir hazla..artik onu daha cok agzindan sikiyorum ve sikimi agzindan cikarmadan icine bosaliyorum bunu ne demek oldugunu erkekler cok iyi bilir tesekkurlerr

1 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder

 

©2009 Seks Hikayeleri | by TNB