11 Temmuz 2009 Cumartesi

Komsum Ilkay Tam Bir Orospuymus

Komsum Ilkay Tam Bir Orospuymus

karımla iyi anlaşırdı.28 yaşındaydı karımla aynı yaştaydı.ben 30 yaşındaydım.ilkayın kocası şöferdi.15 günde gelır karısı yeni gelin olunca yaraka doymamıştı.bize sokakta türbanlı gelir karımla elişi örür sohbet ederlerdi.bizim evde başını açardı bana abi derdi bende ona ilkay derdim.bayagı samimileştik.ben ilkayın ihtiyaclarını alırdım.karım 3. Cocuga hamile kalmıstı.ilkayda tık yoktu.doguma 3 ay vardı karımla sikişemiyorduk.ilkay bunu fark etmişti.bir gün evinin eşyalarını yer degiştirmek icin beni çagırdı karım sehırde teyze kızının dügününe gitmişti.akşam olmadan iş bitmisti aksam beni yemege beklerim dedi.akşam tekrar evine varınca ilkaydaki seksilik fark ediliyordu makyaj da yapmıştı dekolte elbiseler dar ve yırtmaçlı etek giymişti yemekten sonra çaya kal derken vakit ilerlemişti.ilkay beni salmaya niyetli degildi.dans cd koyarak dans etmemi rica etti kırmadım.kollarımın arasında tam bır fıstık vardı gözüne bakarken gözlerımi kaçırıyordum.bana kacırma gözlerıni bak beni güzel buluyormusun diye sordu.bende evet cok güzel bir kadınsın dedim bir yandan yalanıyordu amını bacaklarıma surtuyordu.bana ne olur benide karın gibi dogurtur diye yalvarınca dayanamadım yatakta deliler gibi sikistik hem amdan hem götten vurdum ilkaya .o günden sonra ilkayla arada fırsat buldukca sikişiyoruz.şimdi ikiz doguracak bana bu çocuklar senden diyordu.bende ona tabiki benden kocan 2 yıldır dogurtamadı ben 1 ayda ikiz koydum deyip ilkaya gaz veriyordum.ilkay dogum yaklaştıkça kilo aldı bende o koca göte vurdukca götü büyüyordu.

1 yorum:

Sportmen Erkek dedi ki...

Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

* Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

* Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

* Tost olmayı arzulayan bayanlar

* Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

* Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

* 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

Yorum Gönder

 

©2009 Seks Hikayeleri | by TNB